Länge sen sist... Men jag är inte mindre glad för det :)

Sen i våras har det hänt mycket!
Men det viktigaste är ändå att jag träffat mitt hjärta :)
Träffades när Black Jack spelade på Eringsboda Brunn den 11e september, och sen dess har
helgerna fått en helt ny mening för mig ;)
Ja jag säger helgerna för det är ju trots allt 22 mil mellan oss :/ Men vad gör man inte!
Förra helgen så var hans goa dotter med oss hela helgen :)
Och vi pyntade med höst-arrangemang, pumpa och krans!
Linnea gav pumpan ett tjusigt ärr över ena ögat!
Mycke mys och mycket trevligt blev det :)
Längtar tills det är dags för julpyssel! Vi fyllde hela köksbordet med mossa, löv och kvistar. Bara vänta tills det är fullt med tomtar och granekvistar ;)
Vi var ju ute med kära Emy och Håkan och 6 andra och körde go-cart också! Linnea agerade fotograf
och hon kan nog konstatera att det inte alltid är ett lätt jobb :)
Riktigt roligt var det! Men banan var lite för smal bara, hade inte en chans att köra om såvida den framför inte tabba sig ordentligt :)
Jag och Linnea hade en liten "tok"-afton också :)
Vi sminka oss med lite halloween-tema! Men jag vet inte om vampyrer är fullt så glada som vi va :D
Älskar denna bilden :D
Hade huuur roligt som helst!!
Avslutar med lite puss bilder på Bosse bus!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0