En cykeltur så här på kvällskanten :)


Blev väldigt härligt väder här hemma ikväll, tog med Bosse på en cykeltur. Men vilken liten fuling :) Cyklade till en början samma runda som vi brukar, och sista biten brukar det gå lite trögt för vovven. Men idag tog jag en oväntad sväng när vi nästan var hemma ige, och VILKEN FART han fick :D
Jag som trodde han brukade bli trött, men ack va fel jag hade ;) Nu är han avslöjad, blir längre turer i fortsättningen!

Imorgon blir det jobb, och på kvällen vernisage :) (med viss reservation för stavningen) ;) Ska bli dunderskoj!!





Den sista bilden var inte helt lätt att ta vill jag bara säga :)

Nu ska jag äta upp mina ahlgrensbilar!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0