Ny lugg, ny BLOGG och nya glasögon!

Har följt ett råd och införskaffat mig en egen sida här på blogg.se :)

Var innan medlem på bloggsida.se, sjuuukt jobbig sida att hålla på med :(
Ska försöka komma underfund med den här sidan, men innan dess kan jag berätta att här jobbas på tok för mycket som vanligt! Slog till med att klippa till en lugg för ett tag sen, flera ÅR sen sist!
Hämtade även mina glasögon idag! Bara ett litet brytningsfel, men känner verkligen en lättnad för ögonen med mina nya ögon på :)




Har utlovat en massa bilder från sommaren, planerar och göra ett jätte stort collage! Har hunnit med en ridresa i fjället, en weekend till Nice, och självklart en massa emellan :) kommer, kommer!
Lägger upp ett litet smakprov sålänge ;)



Nu ska jag skopa upp lite vaniljglass och lägga på lite ananas :)
Ha de bra!




Kommentarer
Postat av: Louise

Gött Sunqist!!

I want bilderna from NICE!! :)

2009-09-17 @ 10:41:47
URL: http://brittastinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0