Mycket som tar tiden ifrån mig!

Har inte uppdaterat sen förra veckan, men helgen var full av aktiviteter och sen när man väl har tid har man helt enkelt inte orkat! Något som känns igen??...eller är det mig det är fel på! :)

Var iaf hos Louice och mattis och målade färdigt dottern Ronjas fondvägg! Äntligen! Tog långt mycket längre tid än jag trott...som vanligt. Men så här fint blev det :)

Hoppas ni kan se fasten bilden är på sidan :( får banne mig inte rätt på det!

Innan jag kom till Louice på lördagen så hade jag och pappa tillbringat natten i småland. Jagat, utan någon lycka iofs men det var härligt ändå! hade Bosse med mig, och han blev ju helt tokigt för han trodde han skulle få jaga :) Men inte förrän på torsdag man får lov att släppa. Hade tänkt åkt upp till småland då hela helgen. Men då bestämmer mitt jobb att vi ska ha totalinventering...perfekt timing...

I söndags var jag hos broren och hans sambo och Vovven Lemmy såklart :) Mamma va också med och vi hade lite födelsedagsmiddag! Mycke trevligt!



Tillbaks till skåne och jobbet, fullt upp som vanligt. Hade behövt jobba över idag, men vädret var faktiskt mycket mer lockande :) Packade en fika, Bosse fick sin ryggsäck, och sen körde vi ut i skogen! Helt underbart, fint väder och alldeles stilla.





En supertrevlig promenad, nu kan man jobba imorgon också med ett leende på läpparna :)
Har avslutat kvällen med att baka kanelbullar som jag tänkte bjuda jobbet på imorgon, brukar uppskattas!

Ska ta en sväng i duschen, måste försöka ta mig i säng tidigare om kvällarna :P




Kommentarer
Postat av: Jennie

Tack :) Vad roligt att höra!

2009-09-29 @ 23:41:21
URL: http://unreal.blogg.se/
Postat av: Louise

Kanelbullens dag är ju på söndag ;)

2009-09-30 @ 07:42:48
URL: http://brittastinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0