Måndag...

Körde direkt från blekinge imorse, ner till ängelholm. där lämnade jag Bosse hos veterinären!
När jag hämtade honom senare på e.m. fick jag reda på att hans ena öra var betydligt sämre :( En alldeles knottrig hörselgång! Min stackars Bosse var helt utmattad när vi kom hem, efter sövning och spolning osv.

Så här trött...


Återbesök nästa måndag *suck*
Väl hemma iaf, började med maten. Vildsvinskotlett och potatisgratäng! Och med mina egenhändigt odlade tomater :) Har plantan hemma hos pappa i blekinge och brukar skörda med mig en påse hem! Dom ligger för tillfället och mognar i mitt fönster :)




Tittar man till höger om tomaterna så hittar man mitt lilla fynd från Nice, kunde inte låta bli!
 
Mitt lilla lilla salt och pepparkar!

Usch, kommer nog bli mycket övertid på jobbet denna veckan. Alla har så mycket att göra, ändå säger arb.ledningen att vi är för många!!! Dom är inte kloka...
Ska gå ut med min trötta vovve snart, sen blir det inte mycket mer för ikväll :)

Natti!

Kommentarer
Postat av: Louise

Stackars Bo.

Mina kar kramas oxå:)

2009-09-21 @ 21:25:34
URL: http://brittastinas.blogg.se/
Postat av: Sophie

Så sött, salt&peppar =)

2009-09-22 @ 13:39:22
URL: http://kallenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0