För 23 år sedan, idag...

...Föddes jag :D
Har fått många goa gratulationer, tack för de!
Men priset tog nog jobbet idag. Kom ner i en av verkstadshallarna runt 7 på morgonen. Då stod alla givakt och började sjunga för mig :D Var längesedan jag blev så röd i ansiktet *haha*

När jag kom hem fick jag en supermysig ut-och-plocka-svamp-eller-bara-sitta-hemma-och-mysa-i-skjorta ;) tillsammans med en söt bakelse. Glömde dock att ta bild på den fina kreationen innan den försvann *ooops* :)

Nu ska jag duscha, ta på mig min skjorta och följa instruktionerna från en annan kollega :) fick ett mörkt apelsinchoklad som man ska ta EN ruta av tillsammans med en kopp kaffe! Får väl se var det slutar ;)

Kanelbullarna blev förresten en stor hit; var tom en som fria efter de ;)



Kommentarer
Postat av: Madelene

1 minut för sent, så grattis i efterskott :)

2009-10-01 @ 00:01:19
URL: http://madelenelindgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0