Ännu en målarhelg :)

Jodu, åkte hem till kära vännen Louice, hennes Mattis och Ronja i lördags. Dags att måla färdigt fondväggen som jag börja på för ett par veckor sedan... som vanligt när man jobbar som hantverkare tar allt mycket mer tid än man planerat! Men roligt var det :)


Så här ser det ut nu!


Fuskar ju med en projektor som jag flyttar runt lite, därförbilden ser dubbel ut ;)
Och LAPPEN..som sitter på min rygg, märkte jag inte förrän senare. En klyftig Lojäd som kom å klappa mig på axeln!
Framåt kvällen bjöd Löjäd på planktstek, supergott!




Blev en mysig hemmakväll med plankstek och vin i soffan :)

 Solstråle som vanligt :) Ronja bus!


På söndagen tog jag en liten sväng till småland med pappa, men jag var snart tillbaka med penseln i handen :)
Då passade Louice på att göra egen pizza till oss allihopa! Och en JÄTTE GOD tårta :)



Sitter hemma i soffan nu, gaaanska trött.
Veterinären imorgon, hoppas bosses öron blir bra sen :(
Sov gott!

Kommentarer
Postat av: Mika

fan vad duktig du är, vill med ha en sån vägg, avis ju, hehe

2009-09-21 @ 07:48:18
URL: http://www.metrobloggen.se/MammaMika
Postat av: Louise

Åhhh! Jag vill ha bilderna på Ronja och dig, på en gång tack! :)

Tack, för denna helgen, du är bäst, "Bananen" ;)

2009-09-21 @ 09:16:17
URL: http://brittastinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0