Än riktig sitta-under-filten-med-en-kopp-te-i-handen-kväll :)


Det är det minsann ikväll. Var ute en promenix med Bosse, och vi höll på att blåsa iväg! Löven for omkring oss och var sådär höstigt oranga :)
Har suttit i soffan nu och myst framför tvn. Skönt är också att jag har lite sovmorgon imorgon :) Mindre roligt är att jag ska lämna in min bil... Har något ploj med fyrhjulsdriften. Hoppas garantin tar det *gulp*

Tänkte ändå flyga bort från kylan här hemma ett tag till och bjuda på lite bilder från underbara Nice! Louise och Louise weekend nere på franska riviäran :)








Nu verkar det som om det inte får plats mer bilder :) Då får det bli en fortsättning följer ;)

helgen där nere var väldig väldig varm! Klarar inte värme jätte bra, skönast att ligga i vattnet! Men vi hade underbart trevligt ändå! Men fransmännen är verkligen petiga med språket! Folk ville ogärna prata engelska, satt på en rastaurang där kyparn var riktigt otrevlig *grrr* Men vi var också på en enda där dom var riktigt trevliga!

Nu ska jag ooch Bosse forsätta mysa lite, sen blir det sängen...

Ha de bra i höstmörkret :)


Kommentarer
Postat av: Louise

Den hemskaste bilden på mig och den bästa på dig, orättvist! ;)

2009-09-23 @ 07:38:13
URL: http://brittastinas.blogg.se/
Postat av: Madelene

Hej Lollo! Det var längesen. Allt bra med dig? //Madde

2009-09-23 @ 13:14:46
URL: http://madelenelindgren.blogg.se/
Postat av: Anna

hej :)

Ser ut som en riktigt härlig semester, önskar att jag också kunde få njuta av en sån inom en snar framtid...

2009-09-23 @ 14:52:37
URL: http://hjarterdam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0