Underbar dag!

Har haft en jätte bra dag, bästa på länge faktiskt!
Vi började inventera på jobbet idag, ska dit imorgon också. Men jag lyckade deala med cheferna att jag inte behöver komma imorgon förmiddag. Ska ut och jaga då, på nytt ställe :)
Ska dock jobba imorgon em istället. jobbade till halv 8 ikväll också!

medans jag jobbade så ringe en tjej från en blombutik, dom hade en bukett som väntade på mig :)
Fick en födelsedagsbukett av världens bästa Bettan! TACK!
 


Jätte fina och luktade supergott :)

Det regnade när jag jobbade ikväll, men när bilen kom med blommorna var det en stor regnbåge ute, dom är så fina :) den här bilden tog jag i jämtland i somras.



Nu i kväll så har jag även fått monterat min (för mig) nya säng :) köpte ny bäddmadrass och nu är den såååå go!
passade fint i rummet också, lite trångt å ta bild bara, då mitt sov rum är ganska långsmalt ;)



Ny säng, nytvättade sängkläder och nytvättad Louise ;) kan inte bli bättre förutsättningar för en god natts sömn tycker jag! Ska slänga mig i den nya nu, ska ju upp tidigt. kvart i 6 :)

Sov gott!

Kommentarer
Postat av: Louise

Hur var natten i den nya sängen?

2009-10-03 @ 09:28:39
URL: http://brittastinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0