Jag skäms...

...Men ibland har man faktiskt ingen lust i världen till någonting!

Så har det varit för mig i snart en månad, och vad är det som har fått lida? Mitt hem! (och min blogg;)
Här ser ut som kriget... Men denna veckan har det äntligen lättat lite. Det går bättre på jobbet igen, lusten att "städa" börjar göra sig påmind, och till helgen kommer kära vännen Tisse, och då ska vi på julmarknad :D

bara att hoppas att det blir fint väder...

Positivit är iaf: Min tatuering har läkt fint :D
Dumt är ändå: att jag inte hittar min laddare till min systemkamera :C Kan inte begripa vart den blivit av!! BLIR GALEN! Skulle ju tagit en fin bild...

 Är iaf väldigt glad i den! Men ska snart fylla på med lite kvistar och blommor till :)
Tanken med hela tatueringen är denna: Varje ängel representerar, mor, far och mina 3 syskon. Anledningen till nyponrosor är enkel. Jag tycker dom är vackra, och vanliga rosor är så standard i tatueringar!

När jag var hemma i helgen blev inte allt som planerat. Skulle ju följt med upp till småland, men jag vaknade på lördagsmorgonen och mådde inte alls bra :( Så det blev film och soffa för mig istället! Närmare kvällen masade jag iaf mig ner till broren och svägerskan :) emelie81.bloggsida.se
Åt gott och hade det mysigt!

Söndagen var disig, vindstilla och sådär höstigt fin :)



Nu ska jag skärpa mig, ägna lite mer tid åt hemmet och bloggen :) Ska börja med att hämta min tvätt och vika den! Imorgon blir det till att städa inför helgen!

Kommentarer
Postat av: Louise

Ingen julmarknad före december har jag ju sagt!! ;)

2009-10-28 @ 21:26:53
URL: http://brittastinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0