Inte varit här sen sist...

Var ju ute och jaga med en kollega i lördags, det enda vi fick var regn :) Men det var trevligt att komma till nytt ställe! Var en som bommade på ett rådjur, och stackars Håkan-kollegan var dyngsur efter att gått drevet med hunden valle :)
Fick låna en hel hög jaktfilmer, så nu vet man vad man ska göra de regniga höstkvällarna!
På söndagen blev det sovmorgon, och Bosse mös ordentligt efter att matte lämnat skutan :)



Efter en god morgon och härlig frukost åkte jag ut till väla köpcentrum i helsingborg :) kände mig pysslig så jag sprang inom panduro med hög entusiasm och köpte massa pärlor i hopp om att göra fina armband...inte så lätt som man kan tro! Man har en bild i huvudet om hur det ska bli! Resultet...



 Ja, men som dom säger :) övning ger färdighet!! Jisses...

Ja, och jobbet är som vanligt... mycket och göra, och gör inte alltid kollegerna saker som man tänkt sig så kan man lätt få en släng av trötthet över sig. Har en som jag försöker lära upp, inte alltid tålamodet hänger med *suck*
Då är det skönt att komma hem, tända ett par ljus och njuta av en stund i tystnad och ensamhet :)



för

Kommentarer
Postat av: Sophie

Jag tycker att armbanden har potential =) Gott med choklad!! Ha det bra :)

2009-10-08 @ 08:11:46
URL: http://kallenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0