GAAAHH!

Nu har jag tatuerat mig! .... Glädjen kommer senare när smärtan släppt! ;) Gjorde ganska ont i början innan huden domnat. Sen gick konturerna ganska bra, men när tatueraren skulle fylla i skuggor och färger var jag så öm så jag fick krama hårt i bänken för att sitta still!! Gjorde grymt ont, speciellt när han närmade sig insidan på armen... Satt i, om man räknar bort kafferasterna ;), 4 timmar! Jag är RÄTT öm nu, men fint blev det!!
Ska ta en finare bild när tatueringen läkt och färgerna blivit klarare.



Tror tatuerare är sadister, egentligen! Men nu närmare kvällen känns det ganska okej, och jag börjar redan planera för nästa :) Så är det! Tatuera er ALDRIG!

Kommentarer
Postat av: emelie

Den blev verkligen jättefin. Hoppas att den läker som den ska och lycka till med jakten.

2009-10-12 @ 14:16:20
URL: http://emelie81.bloggsida.se
Postat av: sophie

Oj, vilken stor =)

2009-10-13 @ 08:53:57
URL: http:// kallenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0