Favoritdag??

Dagen började väl ganska bra. Kände mig glad och trevlig när jag kom till jobbet...
och där tog det slut...

Blev värdelös förklarad av en korkad kollega, och sen dess har dagen bara gått upp, ner, hit, dit, och helt åt hel****. Slängde min tömda matlåda efter en kollega som juuust då tyckte det kunde vara roligt att skvätta kaffe på mig...inte bra tajmat! Alla som råkade säga något olämpligt fick det tillbaka som ett slag i ansiktet!

Som tur är... så finns det ett par stödpelare som alltid har en tendens att göra en lycklig vid sådana tillfällen, det är himla tur! Är verkligen glad över er :)

När dagen från hell äntligen var slut började det lätta, fick några snälla ord, blev bjuden på middag hos My från kontoret imorgonkväll :) Kom hem till solsken och Bosse bus och jag slängde oss ut i det härliga vädret!
Ska städa lite nu tänkte jag, Tisse kommer ju på lördag :) Kommer nog bli en ganska bra avslutning på veckan iaf...

Fick förresten en supergulligt mail imorse, Powerpinglan...det är jag det :D



Kommentarer
Postat av: Louise

What?? Bloggat idag oxå... vad har hänt? :)

Låter inte som någon bra dag..och så ringde jag och var tvär oxå! Typiskt.

2009-10-29 @ 19:07:12
URL: http://brittastinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0