trist

Gick hem från jobbet idag...min mage är helt upp och ner :(
Ute blåser det och är o,5 grader. Dom har till och med sagt snö ikväll!

Ska ta en varm dusch och krypa ner i myskläderna, kanske börja läsa min nya bok. Jag är en av dom som börjat läsa twilight...och då måste jag ju fortsätta!



Köpte första boken på väg hem från Nice, på engelska! Känns som om man måste fortsätta så då :)
Blir inte samma sak annars.

Har en sån där upp och ner-period nu känns det som. Inspirationen tryter, beror nog på det trista vädret :( De flesta höstfärgerna har blåst ner i den halva stormen som råder här nere i skåne idag! Kvällarna blir mörka allt tidigare... *suck*

"right now I feel, just like a leaf on a breeze.
Who knows were its blowing,
who knows were its going.
I find my self somewere I´d..
..I´d neverthought I´d be.
Im going round in circles,
thinking about you and me.

And how do I explain it when
I dont know what to say?
What do I do now
so much has changed..."



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0